WoonEnergie

WoonEnergie is in 2002 opgericht met het doel om samen energie in te kopen tegen lage prijzen en goede voorwaarden. WoonEnergie bemiddelt onafhankelijk, vooral voor de zakelijke markt. In totaal doen zij dit voor meer dan 300 verschillende woningcorporaties en instellingen voor het onderwijs en de zorg. WoonEnergie heeft een sterke onderhandelingspositie en daarom krijgen klanten van WoonEnergie voordeel op inkoop. Natuurlijk is het voor consumenten ook gewoon mogelijk om tegen gunstige tarieven energie af te nemen bij WoonEnergie. Momenteel voorzien zij meer dan 70.000 mensen van energie. Energie van WoonEnergie is echter wel alleen beschikbaar voor huurders van woningcorporaties.

Andere voordelen van WoonEnergie zijn de expertise op energie-inkoop en extra diensten voor bijvoorbeeld facturatie. Betrouwbaarheid en duidelijkheid staan erg hoog in het vaandel bij WoonEnergie. Daarom maken zij geen gebruik van extra kosten of kleine lettertjes.

Waardering

4,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo WoonEnergie

Contactgegevens

E-mailadres:
[email protected]
Telefoonnummer helpdesk:
035 - 6268440
Kosten:
lokaal
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag 9:00 tot 18:00
Website:
www.woonenergie.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met WoonEnergie

Geld geincaseerd zonder contract!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan Willem op 23/11/2014 om 17:40:

In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert op 29/08/2014 om 12:51:

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert op 14/05/2014 om 18:30:

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »