Ik moest mijn contract opzeggen

Geschreven door Edwin niessen op 31/03/2013 om 17:49:

Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg
dat dit in 2013 nog steeds niet per e-mail of telefoon kon viel me erg tegen. Opzegging gedaan in
verband met verhuizing naar locatie waar Anode haar diensten nog niet aan kon bieden.

Zie ik een maand later dat er ondanks mijn opzegging weer een termijn is afgeschreven! Klim ik in de
telefoon en ja hoor het gedonder begint; wordt me vriendelijk verteld dat de brief niet is ontvangen;
en even later zegt ze dat het ook mogelijk is om de opzegging per email te doen terwijl de vorige
medewerker glashard ontkende dat dit tot de mogelijkheden behoorde! Wat een rommeltje is het
daar dus ben blij dat ik eindelijk weg ben bij die bende.

Waardering

3,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Anode
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Anode

Geld besparen Anode

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ajax23 op 28/03/2013 om 23:08:

Volgens de online verbruiksmodule zou ik bij deze club al snel zo’n 20 euro per maand kunnen besparen; dus de st...

Lees verder »

oplichters die oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Samira op 26/03/2013 om 22:38:

Alweer bijna een jaar klant van Anode wat me stukken beter bevalt dan Oxxio(oplichters). De facturen zijn erg duidelijk...

Lees verder »

Advies van mijn dochter

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mayta B op 24/03/2013 om 22:15:

Op advies van mijn dochter overgestapt op stroom en gas vast tarief voor een periode van 12 maanden. Telefonisch bespro...

Lees verder »

Anode prima geholpen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anoniem op 23/03/2013 om 22:47:

Inmiddels al weer twee jaar klant van Anode. Tarieven zijn scherp in vergelijking met de concurrentie echter de klanten...

Lees verder »

Anode ervaring postief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost op 19/03/2013 om 22:31:

Eind 2012 ben ik klant geworden bij Anode via een advertentie op internet. De overstap is vlekkeloos verlopen. Belangri...

Lees verder »