Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

Ik voel me bedrogen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Ze schrijven af ook al leveren ze niet meer bij je, wat ze dan zegge is dat ze het recht hebben om gewoon geld af te sch...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C.H. Haagveld met DELTA

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »

wat een rotzooi

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mr. van Dam met Nederlandse Energie Maatschappij

De interne communicatie klopt bij de NEM voor geen meter. Moet nu ten onrechte betalen voor een administratieve fout wa...

Lees verder »

tijd om over te stappen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans met DELTA

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

bepaald geen grote fan

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Madelijne Kuyt met DONG Energy

Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers...

Lees verder »

veel duurder dan je denkt

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door arme student met Electrabel

Electrabel zou ik niet aan beginnen als je energie van hen afneemt. Was vorig jaar bij ENeco en had 669 cube gas verbrui...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

komen beloftes niet na

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeanette met WoonEnergie

Stap niet over op deze leverancier ze komen de beloftes die ze maken voor langlopende contracten namelijk niet na! Ze be...

Lees verder »

grootschalige diefstal

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronald van Straten met Windunie

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel met Frivius energie

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

een grote puinhoop!!!

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remco B met Innova Energie

het is gewoon een puinhoop bij Innova. ze maken daar heel veel fouten dat het gewoon teveel is om allemaal op te schrij...

Lees verder »

6 maanden ineens

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Niels kerstholt met Innova Energie

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...

Lees verder »

waardeloos bedrijf

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan-Peter met Innova Energie

Wat een waardeloos bedrijf is Innova. Innova komt keer op keer afspraken niet na, schrijven eerst geen bedragen af en d...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »

slechtste leverancier ooit

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jochem met Eneco

Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...

Lees verder »

blijft maar incasseren

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronny met Eneco

Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

slechte privacy

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helena Kipric met Eneco

Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...

Lees verder »

dubbele meter scam

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Eitan S met Eneco

Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15