tijd om over te stappen
Geschreven door Martin Dillemans op 18/04/2012 om 19:53:
Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijziging ook netjes doorgegeven ,aar de facturen worden nog steeds naar mijn oude adres gestuurd. Al 3 keer over gebeld maar ze ontkennen dat ze een wijziging hebben gehad; ongeloofelijk slecht geregeld dus!!
Vind het nu mooi geweest en ga naar een andere leverancier
Informatie over DELTA »
Meer ervaringen met DELTA »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
3,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met DELTA
slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...
Lees verder »prima leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...
Lees verder »niets op aan te merken
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...
Lees verder »een groot drama!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...
Lees verder »gematigd positief
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....
Lees verder »