bepaald geen grote fan

Geschreven door Madelijne Kuyt op 04/05/2012 om 06:20:

Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers overgestapt. Vooral qua facturatie kwam ik er niet echt uit. De rekeningen zijn erg onoverzichtelijk en bevatten vaak veel fouten Veel communicatie geweest met de klantenservice zonder resultaat . Nu afwachten hoe het bij UnitedConsumers gaat....

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo DONG Energy
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met DONG Energy

oplichters zijn het...

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neelen op 31/05/2013 om 10:58:

het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciano Millenaar op 16/02/2012 om 08:33:

Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...

Lees verder »

positieve beoordeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Rachid op 13/11/2011 om 15:31:

eerst bij DONG energy gezeten. Hierna gestrikt door Eneco. Hier heb ik zo'n slechte ervaring beleeft dat ik snel weer te...

Lees verder »

groene stroom zelfde prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel op 12/11/2011 om 22:06:

Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...

Lees verder »

nooit klachten gehad

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michel van t'Geloof op 06/11/2011 om 09:59:

De klantenservice is redelijk bereikbaar. Waar maak je nou nog mee dat je echt meteen een persoon aan de lijn krijgt. We...

Lees verder »