nooit klachten gehad
Geschreven door Michel van t'Geloof op 06/11/2011 om 09:59:
De klantenservice is redelijk bereikbaar. Waar maak je nou nog mee dat je echt meteen een persoon aan de lijn krijgt. Wel jammer dat ze in de avond slecht bereikbaar zijn, in deze 24-uurs economie is dat toch redelijk normaal. Daarom geef ik een 9 voor bereikbaarheid.
Na mijn aanmelding kreeg ik via e-mail en brieven steeds updates over het verdere verloop. De eerste energierekening was een dikke meevaller, daar stond namelijk een veel lager bedrag op dan ik gewend was bij Eneco. Je kan alle rekeningen ook online bekijken, erg handig!
Klachten heb ik nooit gehad, dus daar kan ik geen beoordeling op geven.
Informatie over DONG Energy »
Meer ervaringen met DONG Energy »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
8,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met DONG Energy
oplichters zijn het...
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...
Lees verder »bepaald geen grote fan
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers...
Lees verder »fijne klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...
Lees verder »positieve beoordeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
eerst bij DONG energy gezeten. Hierna gestrikt door Eneco. Hier heb ik zo'n slechte ervaring beleeft dat ik snel weer te...
Lees verder »groene stroom zelfde prijs
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...
Lees verder »