ben niet te spreken over E-On

Geschreven door Geert de Nijs & Stip op 06/09/2011 om 10:12:

Blijkbaar gaat de overstap niet bij iedereen goed zoals ik hier lees. Sinds mijn verhuizing 2 maanden terug heb ik nog steeds geen contract ontvangen van E-On. Als ik bel krijg ik keer op keer te horen dat er een administratieve fout heeft plaatsgevonden waardoor mijn aanmelding is zoekgeraakt?? Ik heb me inmiddels opnieuw aangemeld maar tot op heden nog niks ontvangen van E-On. De prijzen zijn wel gunstig maar zolang ik niet wordt aangesloten heb ik er weinig aan.

Waardering

6,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo E.ON Benelux
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met E.ON Benelux

Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door O.D Te Oldenzaal op 09/04/2014 om 11:40:

Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...

Lees verder »

misleidende tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen op 06/06/2013 om 22:50:

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 06/05/2012 om 19:50:

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

goedkoopste leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B.N. van Leerdam op 31/03/2012 om 22:11:

Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...

Lees verder »

flinke besparing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn op 30/03/2012 om 15:46:

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »