Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

Geschreven door O.D Te Oldenzaal op 09/04/2014 om 11:40:

Service oordeel (0 to 10): 1
Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0

2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS!

De telefonische aanbieding was 2 jarig contract met 4 maanden gratis stroom. Ik zei dit telefonisch toe, na eerste jaar bleek de stroom en Gas andere prijzen te hebben dan me was toegezegd! Mij werd telefonisch verkocht: Indien u hetzelfde verbruik hebt, kunt u NOOIT bij hoeven te betalen want, u krijgt bij dit jaar 4 maanden gratis stroom en de stroom prijzen zijn hetzelfde dan afgelopen jaar alleen het gas is minimaal € 0.02 cent duurder, maar dat compenseert door de 4 maanden gratis stroom. Ik heb me nog nooit zoooo bestolen gevoeld, natuurlijk na heeeeel veeeel gemail, werd mij uit coulance een kleine vergoeding aangeboden . Het voelt aan als ik steel 10 diamanten bij een juwelier en geef dan uit coulance er 3 terug.....want.... U kunt toch niets bewijzen !!! zegt de E-on. Wij hebben namelijk een bevestiging gestuurd en u heeft nooit gereageerd! Nee klopt ik had vertrouwen in de E-On, het is namelijk een grote maatschappij en laten we wel wezen het is toch aan de telefoo
n toegezegd. Ik heb in twee jaar eerst verkeerde rekeningen gehad: sorry Mevr verkeerder factor berekend en later een dubbele gasprijs en geen 4 maanden gratis stroom. Mooie Actie! Ik heb alle namen van de personen waarmee ik gemaild heb genoteerd, echter het feit "U kunt toch niets bewijzen Mevr. "...... In een menselijke wereld zou men denken aan fatsoen.
Bij e-on bekend Afz. Mevr. D. te Oldenzaal.

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo E.ON Benelux
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met E.ON Benelux

misleidende tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen op 06/06/2013 om 22:50:

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 06/05/2012 om 19:50:

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

goedkoopste leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B.N. van Leerdam op 31/03/2012 om 22:11:

Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...

Lees verder »

flinke besparing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn op 30/03/2012 om 15:46:

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Douglas op 29/02/2012 om 07:44:

Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...

Lees verder »