vervelende kleine lettertjes

Geschreven door Richard op 11/01/2012 om 09:43:

Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd.

Dan volgt een schatting omdat ze geen meterstanden hebben ontvangen. Want ja wij wachten nog op opnamekaarten. Dan blijkt dat in de kleine lettertjes je bij verhuizing altijd eerst nog tweede maanden de energierekening betaald voor beide adressen,

En na klagen op zowel website als per telefoon, komt er niemand op terug. Behalve een incassobureau. Ik raad iedereen af om over te stappen naar energiedirect.nl

Waardering

3,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Energiedirect.nl
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Energiedirect.nl

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik op 01/08/2013 om 13:07:

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door amanda op 16/05/2013 om 22:31:

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sanne de Boer op 07/05/2012 om 13:58:

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...

Lees verder »

tot nu toe bevalt het wel

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Aanstoot op 30/04/2012 om 17:49:

Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon Willems op 22/04/2012 om 23:58:

Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...

Lees verder »