goed, vriendelijk, goedkoop

Geschreven door Sanne de Boer op 07/05/2012 om 13:58:

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere manier best wel mogelijk is. Ze zijn niet te goedkoopste maar voordeel bij ED is duidelijk. Ze komen ook niet met allemaal aanbiedingen en kortingen waar je later niets aan heb. Gewoon duidelijk, scherp en helder beleid.

Waardering

6,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Energiedirect.nl
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Energiedirect.nl

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik op 01/08/2013 om 13:07:

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door amanda op 16/05/2013 om 22:31:

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »

tot nu toe bevalt het wel

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Aanstoot op 30/04/2012 om 17:49:

Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon Willems op 22/04/2012 om 23:58:

Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...

Lees verder »

ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helga van W op 03/04/2012 om 22:45:

Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...

Lees verder »