eerlijke leverancier

Geschreven door Lucassen op 18/10/2011 om 12:59:

Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nuon. Dit was voor Frivius geen probleem en ze konden de ingangsdatum gewoon 9 maanden verder in laten gaan. De overstap/switch ging ook soepel en geen problemen mee gehad omdat zij dat allemaal hadden geregeld.

Tot nu toe nog helemaal geen klachten gehad met wat dan ook, heb er dus het volle vertrouwen is dat het een eerlijke levrancier is.

Waardering

7,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Frivius energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Frivius energie

foutieve rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong op 27/03/2012 om 11:15:

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser op 07/02/2012 om 20:09:

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

Frivius hald op

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marijke op 04/02/2012 om 11:53:

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel op 03/12/2011 om 20:46:

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin op 03/09/2011 om 07:20:

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »