Ervaringen met Frivius energie
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met Frivius energie. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces
Ervaringen zijn gesorteerd op energierekening:
eerlijke leverancier
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...
Lees verder »Frivius hald op
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...
Lees verder »geen meteropnamekaart
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...
Lees verder »slechtste service ooit
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...
Lees verder »foutieve rekeningen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...
Lees verder »pas op voor stilzwijgende verlenging
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...
Lees verder »1