slechte service, afsluiten ondanks hun fout
Geschreven door robin op 10/03/2014 om 21:30:
Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons verstuurd........echter op het oude adres en daar woonden we niet meer dus niet vreemd dat je dan de post niet krijggt. Zij vonden dit geen goede reden. Wij zijn overgestapt. Wat een ballentent.
Informatie over Greenchoice »
Meer ervaringen met Greenchoice »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
3,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Greenchoice
moet 133& bijbetalen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...
Lees verder »grote teleurstelling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...
Lees verder »altijd prima geholpen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...
Lees verder »goede klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »betrouwbare leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot nu gaat alles goed en ben erg tevreden over de service van Greenchoice. Ze zijn niet de goedkoopste maar service is...
Lees verder »