waardeloos bedrijf
Geschreven door Jan-Peter op 16/01/2012 om 10:24:
Wat een waardeloos bedrijf is Innova. Innova komt keer op keer afspraken niet na, schrijven eerst geen bedragen af en daarna, zonder melding vooraf, ineens bijna 900 euro. en een maand later weer 650euro. Dit komt dus niet echt uit in mijn financiele planning maar er is hier totaal geen begrip voor bij de klantenservice. Je kan bellen zolang je wil, de klantenservice doet meelevend, maar uiteindelijk doen ze helemaal niks. Daarnaast kost het ook een fortuin aan belkosten voordat je iemand te spreken kijkt.
Informatie over Innova Energie »
Meer ervaringen met Innova Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Innova Energie
Zeer slecht Hoge extra kosten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....
Lees verder »NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...
Lees verder »Geld onterecht afschrijven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...
Lees verder »Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...
Lees verder »Zeer professionele afwikkeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...
Lees verder »