waardeloos bedrijf

Geschreven door Jan-Peter op 16/01/2012 om 10:24:

Wat een waardeloos bedrijf is Innova. Innova komt keer op keer afspraken niet na, schrijven eerst geen bedragen af en daarna, zonder melding vooraf, ineens bijna 900 euro. en een maand later weer 650euro. Dit komt dus niet echt uit in mijn financiele planning maar er is hier totaal geen begrip voor bij de klantenservice. Je kan bellen zolang je wil, de klantenservice doet meelevend, maar uiteindelijk doen ze helemaal niks. Daarnaast kost het ook een fortuin aan belkosten voordat je iemand te spreken kijkt.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Innova Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Innova Energie

Zeer slecht Hoge extra kosten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Menno op 09/12/2014 om 12:24:

Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....

Lees verder »

NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door geplukte kip op 18/10/2014 om 12:09:

Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...

Lees verder »

Geld onterecht afschrijven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jos Roen op 02/09/2014 om 13:13:

Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...

Lees verder »

Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robbert op 19/08/2013 om 16:41:

Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...

Lees verder »

Zeer professionele afwikkeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. J.C. De Bres op 13/06/2013 om 15:59:

Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...

Lees verder »