Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening
een grote bende
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...
Lees verder »vervelende colportage
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds begin februari wordt onze wijk overspoeld door mensen van de NEM die proberen contracten te slijten op een erg ver...
Lees verder »al 6 maanden bezig
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...
Lees verder »complete hel op aarde
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik ben 65 jaar , nu al bijna een jaar in conflict met oxxio. inmiddels ia het een complete hel op aarde die niet zomaar...
Lees verder »pas op voor deze partij!!!
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....
Lees verder »pure oplichterij
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Er stond hier net een verkoper van Enco aan de deur die probeerde mij een contract te verkopen. Maar er werd vrijwel all...
Lees verder »lees eerst alle ervaringen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...
Lees verder »slecht voorgevoel
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...
Lees verder »colportage bejaarden
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...
Lees verder »vervelende kleine lettertjes
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd. Dan volgt een...
Lees verder »3 x niks niks niks
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ga nooit in zee gaan met Energiedirect. Oplichters zijn het en je krijgt een termijn om het op te zeggen en als je dat d...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...
Lees verder »ze doen niks voor het milieu
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind ze erg duur in vergelijk voor een energieleverancier die totaal niet denkt aan het milieu of zich inzet voor gro...
Lees verder »moet 133& bijbetalen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...
Lees verder »BEGIN ER NIET AAN
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie. In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders....
Lees verder »Waardeloos bedrijf!!!!!
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...
Lees verder »Electrabel aan de deur
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorige week donderdag een mannetje van Electrabel aan de deur gehad, over de voordelen van overstappen. Het klonk allema...
Lees verder »mijn grootste wens
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Weet je wat mijn grootste wens is? Dat NEM mij eens zou bellen. Dat de NEM samen met mij, evt bij mij thuis, face to fac...
Lees verder »valse voorwendselen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...
Lees verder »Nederlandse boevenbende
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze wet...
Lees verder »