Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening

oplichters zijn het...

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neelen met DONG Energy

het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

misleidende tarieven

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen met E.ON Benelux

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik met Energiedirect.nl

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robbert met Innova Energie

Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...

Lees verder »

Klantonvriendelijk

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel-U met WoonEnergie

Zeer klantonvriendelijke organisatie die zijn eigen administratie niet op orde heeft. Keer te laat betalen en ze gooien...

Lees verder »

misselijk makend bedrijf

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Chantal met Atoomstroom

Toren hoge eind afrekeningen, dubbele voorschot facturen, slechte klanten service ja wanneer je klant wilt worden ben je...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Woonenergie - oplichters

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door renate met WoonEnergie

22 november j.l. stond Dhr. P. Vugts bij mij voor de deur met een aanbod van Woonenergie. Wij zijn in gesprek geraakt en...

Lees verder »

Dhr. Vugts van Woonenergie

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel met WoonEnergie

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...

Lees verder »

slechte service, afsluiten ondanks hun fout

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door robin met Greenchoice

Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger met WoonEnergie

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door O.D Te Oldenzaal met E.ON Benelux

Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...

Lees verder »

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur met Nederlandse Energie Maatschappij

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

welkomstpremie niet betaald

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neese met Eneco

In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert met WoonEnergie

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

binnen een maand 2x afrekening

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roellie met Oxxio

Sinds januari van dit jaar ben ik overgestapt van Energiedirect naar oxxio...oxxio zou de overstap zonder financiele gev...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert met WoonEnergie

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Geld onterecht afschrijven

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jos Roen met Innova Energie

Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...

Lees verder »

NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door geplukte kip met Innova Energie

Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15