Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »

Ik voel me bedrogen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Ze schrijven af ook al leveren ze niet meer bij je, wat ze dan zegge is dat ze het recht hebben om gewoon geld af te sch...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C.H. Haagveld met DELTA

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »

wat een rotzooi

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mr. van Dam met Nederlandse Energie Maatschappij

De interne communicatie klopt bij de NEM voor geen meter. Moet nu ten onrechte betalen voor een administratieve fout wa...

Lees verder »

waardeloze service

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mirjam met DELTA

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

tijd om over te stappen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans met DELTA

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

bepaald geen grote fan

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Madelijne Kuyt met DONG Energy

Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

onduidelijke offerte

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door twijfelaar met WoonEnergie

De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...

Lees verder »

geen klant worden hier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sandra de wit met WoonEnergie

Hier hetzelfde verhaal als Jeanette; word ineens gebeld en wordt me verteld dat mijn contract is opgezegd en dat ik nu 2...

Lees verder »

positieve leverancier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Loggers met WoonEnergie

Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...

Lees verder »

vervelend nieuws

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dominik Kulicki met WoonEnergie

ik was erg blij met woonenergie; op de klantenservice had ik niks aan te merken en ook de levering ging prima. Het verve...

Lees verder »

grootschalige diefstal

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronald van Straten met Windunie

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simone v K met Windunie

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

wat een rot bedrijf

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Koen van Klinken met MAIN Energie

Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel met Frivius energie

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

een grote puinhoop!!!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remco B met Innova Energie

het is gewoon een puinhoop bij Innova. ze maken daar heel veel fouten dat het gewoon teveel is om allemaal op te schrij...

Lees verder »

waardeloos bedrijf

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan-Peter met Innova Energie

Wat een waardeloos bedrijf is Innova. Innova komt keer op keer afspraken niet na, schrijven eerst geen bedragen af en d...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15