Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

slechte ervaring met NEM

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...

Lees verder »

slechtste leverancier ooit

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jochem met Eneco

Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...

Lees verder »

blijft maar incasseren

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronny met Eneco

Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

slechte privacy

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helena Kipric met Eneco

Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...

Lees verder »

acceptgiro problemen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mark Berger met Eneco

Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...

Lees verder »

dubbele meter scam

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Eitan S met Eneco

Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...

Lees verder »

amateuristsiche club

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door zwarte piet met Noordhollandse Energie Cooperatie

ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze lieden. Ze maken er daadwerkelijk een potje van. Ten eerste veel problemen g...

Lees verder »

een grote bende

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tatiana met E.ON Benelux

Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...

Lees verder »

vervelende colportage

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Sinds begin februari wordt onze wijk overspoeld door mensen van de NEM die proberen contracten te slijten op een erg ver...

Lees verder »

al 6 maanden bezig

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamila met Energiedirect.nl

IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...

Lees verder »

complete hel op aarde

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Riemslag met Oxxio

ik ben 65 jaar , nu al bijna een jaar in conflict met oxxio. inmiddels ia het een complete hel op aarde die niet zomaar...

Lees verder »

pas op voor deze partij!!!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roderik van As met Eneco

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....

Lees verder »

pure oplichterij

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabrina K met Eneco

Er stond hier net een verkoper van Enco aan de deur die probeerde mij een contract te verkopen. Maar er werd vrijwel all...

Lees verder »

lees eerst alle ervaringen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cora Zuurmond-Stam met Nuon

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...

Lees verder »

slecht voorgevoel

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C. Pronk met Energiedirect.nl

Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...

Lees verder »

ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helga van W met Energiedirect.nl

Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...

Lees verder »

vervelende kleine lettertjes

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Richard met Energiedirect.nl

Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd. Dan volgt een...

Lees verder »

3 x niks niks niks

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Statiou Andreous met Energiedirect.nl

Ga nooit in zee gaan met Energiedirect. Oplichters zijn het en je krijgt een termijn om het op te zeggen en als je dat d...

Lees verder »

zeer teleurstellend

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Eloa Lombard met Energiedirect.nl

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15