Nederlandse boevenbende
Geschreven door Ingrid op 23/01/2012 om 08:36:
De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze weten niet waar ze incasseren en waar ze leveren.
In ons geval was het zo dat men stroom leverde op een ander huisnummer dan van ons terwijl wij wel aan hen betaalden. Sterker nog, wij dachten dat zij ons leverden terwijl navraag bij onze oude leverancier (Atoomstroom) ons leerde dat de NEM ons nooit had omgezet naar NEM.
Heel vreemd allemaal, want wij betaalden dus ook niets meer aan Atoomstroom. Wij konden hier niets van snappen. Kortom een grote puinhoop hier bij de NEM.
Informatie over Nederlandse Energie Maatschappij »
Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij
Jammer, ze leken zo eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...
Lees verder »in eens klant , klachten niet afhandelen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...
Lees verder »Alleen maar gedoe
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...
Lees verder »"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...
Lees verder »Grootste fout ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...
Lees verder »