pas op niet op ingaan

Geschreven door Harry Sigelaar op 01/03/2012 om 00:26:

Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De ene keer komt hij wanneer je belt eind december, dan wordt het eind januari, eind februari etc.. En ik heb hem nu nog niet. Ook de jaarafrekening 2010 nog nooit ontvangen. Dus wanneer je gebeld wordt door de NEM, kijk uit en trap er maar niet in. Ze komen hun beloftes zeker niet na!

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nederlandse Energie Maatschappij
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur op 10/04/2014 om 13:01:

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door m. van.z op 19/11/2013 om 07:48:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tristan op 01/06/2013 om 21:45:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cochise op 05/05/2013 om 15:59:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Grootste fout ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ivo Bokern op 09/04/2013 om 19:20:

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...

Lees verder »