altijd goed geholpen

Geschreven door Willeke op 12/11/2011 om 12:21:

Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog wat van kunnen opsteken. Overstappen was geen probleem, en afspraken worden goed nageleefd. Pas wel op de stilzwijgende verlenging. Je kunt het beste voor 3 jaar vast kiezen en dan overstappen naar de goedkoopste aanbieder. Wij blijven voorlopig nog 2 jaar bij de Nuon.

Waardering

5,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nuon
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nuon

slechte ervaring klachtenafhandeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door wendy halve op 08/11/2014 om 15:30:

ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...

Lees verder »

exklanten geven ze niks om

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn op 29/04/2012 om 21:41:

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd op 27/04/2012 om 16:21:

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N op 07/04/2012 om 01:56:

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp op 02/03/2012 om 15:34:

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »