Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening

geen klant worden

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Hassan Bouali met Atoomstroom

Ik raad iedereen ten strengste aan geen klant te worden bij deze leverancier. ze hadden mij een mooie belofte gedaan maa...

Lees verder »

grootste fout ooit

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marleen met Oxxio

Wij zijn sinds 22 april 2010 klant bij Oxxio en dit is de grootste fout die wij ooit hebben gemaakt! Wij zijn nu al m...

Lees verder »

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »

Ik voel me bedrogen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Ze schrijven af ook al leveren ze niet meer bij je, wat ze dan zegge is dat ze het recht hebben om gewoon geld af te sch...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door C.H. Haagveld met DELTA

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »

wat een rotzooi

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mr. van Dam met Nederlandse Energie Maatschappij

De interne communicatie klopt bij de NEM voor geen meter. Moet nu ten onrechte betalen voor een administratieve fout wa...

Lees verder »

onduidelijke offerte

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door twijfelaar met WoonEnergie

De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Simone v K met Windunie

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Merel met Frivius energie

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser met Frivius energie

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

waardeloos bedrijf

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Jan-Peter met Innova Energie

Wat een waardeloos bedrijf is Innova. Innova komt keer op keer afspraken niet na, schrijven eerst geen bedragen af en d...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

amateuristsiche club

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door zwarte piet met Noordhollandse Energie Cooperatie

ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze lieden. Ze maken er daadwerkelijk een potje van. Ten eerste veel problemen g...

Lees verder »

vervelende colportage

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Sinds begin februari wordt onze wijk overspoeld door mensen van de NEM die proberen contracten te slijten op een erg ver...

Lees verder »

pas op voor deze partij!!!

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Roderik van As met Eneco

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....

Lees verder »

pure oplichterij

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Sabrina K met Eneco

Er stond hier net een verkoper van Enco aan de deur die probeerde mij een contract te verkopen. Maar er werd vrijwel all...

Lees verder »

lees eerst alle ervaringen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Cora Zuurmond-Stam met Nuon

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...

Lees verder »

colportage bejaarden

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Latoya met Energiedirect.nl

Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...

Lees verder »

ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Helga van W met Energiedirect.nl

Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15