Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening
Al jaren tevreden klant
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Leuke club en geen eendagsvlieg. Altijd correct en nemen bij vragen snel de telefoon op. Krijg ook netjes elk jaar korti...
Lees verder »Atoomstroom Oplichters
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...
Lees verder »Perfecte service
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik werd gebeld dat me maandelijkse inleg te hoog was, omdat ik steeds meer probeer zuiniger met me energie om te gaan....
Lees verder »Anode prima geholpen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Inmiddels al weer twee jaar klant van Anode. Tarieven zijn scherp in vergelijking met de concurrentie echter de klanten...
Lees verder »Geld besparen Anode
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Volgens de online verbruiksmodule zou ik bij deze club al snel zo’n 20 euro per maand kunnen besparen; dus de st...
Lees verder »Tevreden, vanwege compleet bedrag
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Zeer tevreden over Essent, 1 compleet bedrag met alle kosten met de diverse netbeheerders inbegrepen. Dus geen 3 verschi...
Lees verder »Zeer professionele afwikkeling
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...
Lees verder »Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...
Lees verder »Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...
Lees verder »Woonenergie - oplichters
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
22 november j.l. stond Dhr. P. Vugts bij mij voor de deur met een aanbod van Woonenergie. Wij zijn in gesprek geraakt en...
Lees verder »Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...
Lees verder »Dikke 10 voor United Consumers
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. Ik ben al jaren klant bij United Consumers voor verschillende producten....
Lees verder »Zeer prettig en fijne service
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Erg prettige samenwerking, er word helder gecommuniceerd en je word niet meer van het kastje naar de muur gestuurd zoals...
Lees verder »tot nu toe bevalt het wel
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
enige tijd geleden verhuisd en toen gekozen voor deze nieuwe aanbieder. 1 telefoontje en alles was geregeld. Over de rek...
Lees verder »atoomstroom = positief
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
in oktober klant geworden bij deze aanbieder met mijn onderneming. We hadden eerst een offerte aangevraagd en die kregen...
Lees verder »nooit problemen gehad
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
heb altijd naar tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van DELTA, nog nooit iets raar meegemaakt, en als ik bel wo...
Lees verder »al 2 jaar klant
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de...
Lees verder »positieve beoordeling
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
eerst bij DONG energy gezeten. Hierna gestrikt door Eneco. Hier heb ik zo'n slechte ervaring beleeft dat ik snel weer te...
Lees verder »volle tevredenheid
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Al jaren betaal ik mijn stroom en gasverbruik via E.On naar volle tevredenheid. Als er al eens iets fout gaat is dat alt...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Mijn motivatie om de overstap naar Electrabel te maken is vrij simpel; de prijs is onder gemiddeld, de contractsduur is...
Lees verder »