Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening
10 voor de service
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...
Lees verder »doet precies wat ze zeggen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...
Lees verder »goed, vriendelijk, goedkoop
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...
Lees verder »tot nu toe bevalt het wel
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote ver...
Lees verder »klasse klantenservice
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wij zijn zo’n 2 jaar geleden klant geworden bij Greenchoice en zijn er tot nu toe erg over te spreken. De klanten...
Lees verder »Bouwbedrijf aanholt
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
De overstapservice werkt heel soepeltjes bij BudgetEnergie. Geen enkele klacht voor deze energie maatschappij. Top servi...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »flinke besparing
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...
Lees verder »ook overgestapt na problemen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ben pas overgestapt van NuoN naar de Nederlandse Energie Maatschappij Over mijn maandelijkse voorschot was ik niet te...
Lees verder »concurrentie is 20% goedkoper
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...
Lees verder »pas op niet op ingaan
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...
Lees verder »wat een zooitje zeg
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...
Lees verder »boete ivm vakantie
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...
Lees verder »een trouwe afnemer
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...
Lees verder »administratieve rompslomp
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »opgelicht met tarieven
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...
Lees verder »