Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
strenge winter toeslag
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...
Lees verder »alleen maar duurder uit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...
Lees verder »zware misleiding
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...
Lees verder »dit is een waarschuwing!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...
Lees verder »foutieve eindrekening
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...
Lees verder »zeer tevreden over
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »geen specificaties verbruik
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...
Lees verder »they tricked me
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben ook in een verkoopraatje van deze club getuimeld; ze hadden me verteld dat ik een jaar gratis stroom zou krijgen....
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »bonus is verkooppraatje
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...
Lees verder »stop ermee Oxxio
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »Puur oplichterij
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...
Lees verder »Afpersingsbedrijf OXXIO
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...
Lees verder »Atoomstroom Oplichters
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...
Lees verder »Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...
Lees verder »