Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

strenge winter toeslag

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marcel Buissink met Nuon

zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Nawal met Nuon

Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...

Lees verder »

alleen maar duurder uit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Spaans met Nuon

Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...

Lees verder »

zware misleiding

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Steens met Nuon

Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...

Lees verder »

dit is een waarschuwing!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dimitri met Nuon

LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...

Lees verder »

foutieve eindrekening

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bert de Lier met Oxxio

Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...

Lees verder »

zeer tevreden over

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeroen P met UnitedConsumers

ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...

Lees verder »

klantonvriendelijke medewerkers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Desiree met UnitedConsumers

Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...

Lees verder »

ik betaal meer dan bij eneco

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ahmed met UnitedConsumers

Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...

Lees verder »

geen specificaties verbruik

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Charlotte met UnitedConsumers

Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...

Lees verder »

they tricked me

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Annabel met UnitedConsumers

Ik ben ook in een verkoopraatje van deze club getuimeld; ze hadden me verteld dat ik een jaar gratis stroom zou krijgen....

Lees verder »

ga naar consumentenbond

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Maria Sie met UnitedConsumers

Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...

Lees verder »

bonus is verkooppraatje

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Barry Opdam met UnitedConsumers

Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...

Lees verder »

zeer teleurstellend

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marieke en Daan met Oxxio

Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...

Lees verder »

stop ermee Oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merelinde K met Oxxio

Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N met Nuon

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

Puur oplichterij

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anselmo met Eneco

Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...

Lees verder »

Afpersingsbedrijf OXXIO

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis met Oxxio

Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...

Lees verder »

Atoomstroom Oplichters

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ge_Mo met Atoomstroom

Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...

Lees verder »

Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door E. de Groot met BudgetEnergie

Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15