Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

betrouwbare leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jimmy met Greenchoice

Tot nu gaat alles goed en ben erg tevreden over de service van Greenchoice. Ze zijn niet de goedkoopste maar service is...

Lees verder »

prima leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joziassen met Eneco

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar Eneco, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden. Maar ook h...

Lees verder »

soepele overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart met UnitedConsumers

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

een gevoel van rust

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Als je eenmaal klant bent geworden bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie dan geeft dat een enorme rust. Je krijgt...

Lees verder »

helemaal mee eens

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Ik ervaar precies hetzelfde als de bovenstaande ervaring met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie. Wat ik enorm...

Lees verder »

NEC is the best!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Emrah Lacin met Noordhollandse Energie Cooperatie

Ben al jaren klant bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie en ben dik tevreden over de geleverde service. Ze denken...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door stewardesje met Noordhollandse Energie Cooperatie

Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie, zeker na mijn problemen en Ellend...

Lees verder »

slecht voorgevoel

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C. Pronk met Energiedirect.nl

Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...

Lees verder »

totaal geen problemen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...

Lees verder »

toch de actie cadeau gekregen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mariska met Oxxio

De overstap is snel verlopen zonder administratieve problemen. Eerst kreeg ik wel de melding dat ik ik geen gebruik kon...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne met Orro Energy

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »

Anode prima geholpen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anoniem met Anode

Inmiddels al weer twee jaar klant van Anode. Tarieven zijn scherp in vergelijking met de concurrentie echter de klanten...

Lees verder »

Advies van mijn dochter

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mayta B met Anode

Op advies van mijn dochter overgestapt op stroom en gas vast tarief voor een periode van 12 maanden. Telefonisch bespro...

Lees verder »

oplichters die oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Samira met Anode

Alweer bijna een jaar klant van Anode wat me stukken beter bevalt dan Oxxio(oplichters). De facturen zijn erg duidelijk...

Lees verder »

Geld besparen Anode

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ajax23 met Anode

Volgens de online verbruiksmodule zou ik bij deze club al snel zo’n 20 euro per maand kunnen besparen; dus de st...

Lees verder »

Ik moest mijn contract opzeggen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin niessen met Anode

Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...

Lees verder »

Tevreden, vanwege compleet bedrag

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joyce met Essent

Zeer tevreden over Essent, 1 compleet bedrag met alle kosten met de diverse netbeheerders inbegrepen. Dus geen 3 verschi...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser met Robin Energie

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

3 jaar tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jolande met DELTA

Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...

Lees verder »

niets op aan te merken

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simon met DELTA

Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15