fijne klantenservice

Geschreven door April McKenzie op 21/04/2012 om 10:35:

Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat er een foute kostenpost op onze factuur stond; binnen 3 werkdagen kreeg ik een nieuwe binnen en zelfs een excuusbrief met 2 kortingskaartjes voor de bioscoop. Petje af voor Westland Energie

Waardering

7,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Westland Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Westland Energie

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje op 18/04/2012 om 07:48:

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

prijzen zijn veel duurder

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mike Adriano op 03/03/2012 om 17:46:

Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...

Lees verder »

administratieve rompslomp

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Vicky op 10/02/2012 om 12:07:

Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate op 27/12/2011 om 10:02:

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

gemiddeld tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door milieubewust op 14/12/2011 om 19:53:

Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...

Lees verder »