fijne klantenservice
Geschreven door April McKenzie op 21/04/2012 om 10:35:
Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat er een foute kostenpost op onze factuur stond; binnen 3 werkdagen kreeg ik een nieuwe binnen en zelfs een excuusbrief met 2 kortingskaartjes voor de bioscoop. Petje af voor Westland Energie
Informatie over Westland Energie »
Meer ervaringen met Westland Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
7,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Westland Energie
fijne en gemakkelijke overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »administratieve rompslomp
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...
Lees verder »een trouwe afnemer
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...
Lees verder »gemiddeld tevreden
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...
Lees verder »