moeite met zonnepanelen

Geschreven door B Gaastra op 18/03/2012 om 08:53:

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de plaatsing van de zonnemeter. Ik had de juiste meterstanden doorgegeven via de website maar toch als schatting te laag genoteerd op de eind nota. Drie keer gebeld en dan komt er na een paar dagen een afrekening die wel precies klopt gelukkig. Als u ook gebruik maakt van zonnepanelen controleer dan de eind nota altijd zeer zorgvuldig. Eén voordeel wel: ze verrekenen de opgewekte energie van de zonnepanelen in het hoge dagtarief gedeelte. Dat vind ik dan wel weer netjes van windunie!

Waardering

5,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Windunie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Windunie

bevalt allemaal goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bobbie op 20/05/2012 om 10:14:

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door van leeuwen op 24/03/2012 om 22:40:

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simone v K op 28/02/2012 om 08:34:

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland op 27/02/2012 om 11:35:

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »

grootschalige diefstal

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronald van Straten op 04/02/2012 om 19:40:

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...

Lees verder »