Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice
Geschreven door Burger op 13/03/2014 om 19:27:
Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekeningnummer op.
De eerste maand in januari krijgt ze een herinnering met 40 euro incasso.
Daarna wordt met woonenergie afgesproken het rekeningnummer te wijzigen. Echter in de maand februari nog niets gewijzigde en weer een rekening met 40 euro incasso. Dit meerdere keren.
Zeer klantonvriendelijke organisatie die volgens mij zijn eigen administratie niet op orde heeft, want men geeft telefonisch aan de de papieren voor het gewijzigde rekeningnummer ontvangen is.
Mijn moeder betaalt incasso kosten over de periode van februari ook al staat in de rekening dat dit niet hoeft indien zij voor 13 maart heeft betaald.
Ook mijn moeder maar keer op keer incasso kosten laten betalen.Een belachelijke opslag van 40 euro op maandelijkse kosten van ruim 34 euro.
Per april gaat mijn moeder weer terug naar het oude vertrouwde eneco waar zij 25 jaar zonder incasso haar rekening heeft betaald.
Informatie over WoonEnergie »
Meer ervaringen met WoonEnergie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
3,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met WoonEnergie
Geld geincaseerd zonder contract!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...
Lees verder »administrative fouten bij woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...
Lees verder »Administratieve puinhoop
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...
Lees verder »Dhr. Vugts van Woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...
Lees verder »Slechte betaler
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...
Lees verder »